Ekibimiz

Dr. Serhan DOĞAN

Klinik Psikolog

Rutgers State  University of New Jersey State psychology lisans ve yüksek lisans eğitimini tamamladıktan sonra Türkiye’ye dönen bir süre sonra da aynı üniversite de doktora programını tamamladı. Amerika Birleşik Devletlerin’de Psikoterapi, Hipnoterapi, Masal Terapi, Gelişimsel Masal Terapisi,Oyun Terapi ve Bilişsel Oyun Terapisi,Çocuk merkezli Oyun Terapisi,Müzik Terapi alanlarında üzerine birçok eğitim almıştır. Şu an çalışmalarına, doğu ve batı sentezini entegre ederek devam etmektedir.

Psk. Dr.Serhan DOĞAN, Türkiye'nin değerli Oyun terapisti uzmanlarıyla yaptığı çalıştayları, Amerika'dan almış olduğu Masal Terapisi ve Oyun Terapisi eğitimlerini birleştirerek kendine has bütünleştirici bir terapi modeli geliştirmiş olup Masal Terapi ve Oyun Terapisinin yanı sıra Kişilik Bozukluğu olarak adlandırılan "Borderline Kişilik Bozukluğu", "Narsisistik Kişilik Bozukluğu", "Şizoid Kişilik Bozukluğu" ve "Anti-Sosyal Kişilik Bozukluğu" alanında da kendini geliştirmiş ve uzmanlaştırmıştır.

Ayrıca 'Aile ve Ailede Çocuk Eğitimi' konusunda yoğunlaşan Psk. Dr. Serhan DOĞAN, Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri, İtalya , İngiltere, Kanada Almanya,Fransa, Makedonya, Kıbrıs ve Gürcistan’da birçok  ülkede  seminerler vermiştir. Çift ve Aile Terapisi konusunda önde gelen pek çok terapi yaklaşımı ile ilgili uzun yıllar eğitimler alan Uzm. Dr. Serhan DOĞAN’ın kullandığı önemli yaklaşımlardan bazıları şunlardır: “EMDR, Gestalt Terapisi, Sistem Dizimleri, Stratejik Aile Terapisi, Deneyimsel Yaklaşım, Imago Terapisi ve Psikobiyolojik Bağlanma Kuramı ile Çift Terapisi, Aktarım  Odaklı Terapi, Duygu Odaklı Çift Terapisi”, Çocuk Merkezli Oyun Terapisi eğitimleri ve supervizyon çalışmaları yapmıştır. Kıbrıs İlim Üniversitesi Öğretim Görevlisi'dir.